blog modowy pepsi

PEPSI GIRL - stylizacja timberki | Czym jest inspiracja?

21:37Hypnotizing Fashion


Hej kochani, 
Dzisiejsza stylizacja jest inspirowana reklamami Pepsi z lat 90-tych. Dokładniej tymi z boską Cindy Crawford! Klimat tych lat uwielbiam, zarówno w modzie jak i cały anturaż zdjęć. Mam nadzieję, że udało mi się oddać trochę tamten klimat. I właśnie dziś parę słów o inspiracjach.


Nie tylko w modzie, ale w różnych wyrazach artystycznych jest to czasem kontrowersyjny temat.  Czasami, można spotkać się z zarzutami, zarówno z jednej jak i drugiej strony. Gdzie jest granica pomiędzy inspirowaniem się, a kopiowaniem? Niektórzy odwrotnie. Czasami, można przeczytać jakieś wypowiedzi o inspiracjach, że to nie jest ten klimat, ponieważ brak takich czy innych charakterystycznych motywów, albo że jakiś element nie pasuje, ponieważ to inny styl.

Inspiracja to dla mnie co innego niż dosłowność i kopiowanie jota w jotę tego samego. Pozostawiać pole do własnego ja i jakiejś wartości dodanej, która sprawia, że jest to jednak nowy pomysł. W modzie, według mnie powinna, ograniczać się do klimatu, jakiś elementów garderoby, ale być dopasowana chociaż w jakimś stopniu, do aktualnych trendów, bądź wyznaczać nowe.

Ci, którzy śledzą mój blog, wiedzą, że od dawna mam słabość do lat 90-tych. Być może z przekory, gdyż jak dorastałam, była to według mnie najgorsza epoka w modzie :) Kobieta zmienną jest... A ja jestem w dodatku przekorna ;) A Wy? Macie swoje ulubione klimaty w stylu vintage? Co jest aktualnie dla Was inspiracją?
buziaki, pozdrawiam,
Pola :*


OUTFIT | STYLIZACJA
kolczyki - sentiell.com
sweatshirt | bluza - Pepsi 
szorty - shorts.com
ankle boots | botki timberki - buu.pl













kolczyki - e-sentiell.com  sweatshirt | bluza - Pepsi   szorty - shorts.com  ankle boots | botki timberki - buu.pl

You Might Also Like

14 Comments

  1. Stylizacja - petarda ♥ dziewczyno, wyglądasz jak modelka z lat 90-tych, klimat zdjęć rewelacyjny!!
    Zawsze mnie zachwycasz :*** timberki świetne !!!

    Pozdrawiam, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz fenomenalnie;) ale Ty masz nogi:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe szorty, masz bardzo ciekawą urodę :) Jakbyś była kiedyś we Wrocławiu to zapraszam przed obiektyw ;)

    Obserwuję od dłuższego czasu, niestety nie było mi dane wcześniej napisać komentarz - jestem czasowo nieogarnięta :( A że jestem chora teraz i przebywam na L4 to czytam z chęcią wpisy - jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pasji do mody. Masz potencjał - zrób coś z tym! Zapraszam do siebie: http://kmchphotography.blogspot.com


    Więcej zdjęć znajdziesz na : https://www.facebook.com/lenalovefotografia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Genialna bluza!! Mam takie same buty! :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna bluza ;)
    Świetny look m pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja- gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę pokusić się o stwierdzenie że jesteś lepsza od oryginału. Już wczoraj jak zobaczyłam to zdjęcie na fanpagu, to zachwyciłam się totalnie. Stylizacja , mega kobieca a zarazem w klimacie sportowym. Jednym słowem BOSKO ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz! Stylizacja pierwsza klasa :-)

    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy